El nou espot de Casa nostra, casa vostra es fa viral amb gairebé 300.000 visualitzacions en menys de 48 hores

La campanya unitària per l’acollida llança un anunci que planteja què passaria si aquest Nadal ens poséssim a la pell d’una persona refugiada

L’espot “Un conte de Nadal”, de la campanya Casa nostra, casa vostra s’ha convertit en un èxit viral, i ha aconseguit gairebé 300.000 visualitzacions en menys de 48 hores a través de Youtube i de Facebook. A més, ha aparegut en nombrosos mitjans de comunicació nacionals i internacionals.

L’anunci, el protagonitzen una mare i el seu fill petit que estan mirant l’arbre de Nadal a casa. De cop, la trama planteja a l’espectador què passaria si la seva vida canviés d’una dia per l’altre, i li toqués patir el que viuen les persones refugiades.

30.000 signatures

Casa nostra, casa nostra és una campanya d’informació, de sensibilització, de mobilització i de pressió política a favor de l’acollida de les persones refugiades i migrants, tant les que esperen a les fronteres com les que ja són aquí. El manifest ja ha recollit prop de 30.000 signatures i insta les institucions a actuar perquè Catalunya sigui terra d’acollida.

L’espot és una creació de l’agència-productora Vimema, i ha estat realitzat per Carles Valdés, responsable d’alguns dels vídeos més virals del 2016. Especialitzada en publicitat online, entre les últimes campanyes d'èxit de Vimema, destaquen la del Saló Eròtic de Barcelona, la de la Generalitat Valenciana i la de la cervesa La Brava.